In

Result SPM

Pagi2 lagi dah tanya mak pak anak buah yang ambik result SPM hari ni.

Budak2 tu kecut. Pak dan mak doakan sudah. Usaha sudah. Exam sudah. Nak ambil result ketar lutut tak sudah2.

In the end both of Maryam & Suria got flying colours.  Tak payah nak pening dah.

Aku tak tau la camna soalan SPM la ni. Dulu2 tak sama dengan sekarang. Apa2 pun banyak tak sama dah.

Anyway congrats to both of them. Kalau ada yang lawan result pakcik me boleh kot kita belanja makan sedap. Haha angan2 la orang tengah pantang bersalin kan...

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...