Khamis, 24 April 2014

Hujan Yang Turun + EBM Produced

Hujan turun dengan lebat pagi ni. Aku dan Aqlan sedsp baring+tido atas katil. Aku dah bangun dia tidur sambil mulut ngomel dalam tidur.

Ketika semua masih tidur awal pagi tadi aku sempat pump susu kali kedua. Dulu sikit sangat aku buang je. Tadi pagi dapat lebih 40ml or 1oz ++.

Kenapa lambat buat EBM? sebab aku akan balik duduk Ampang. Kalau aku pump awal2 pun kemudian semua susu nak kena angkut, aku risau susu rosak dalam perjalanan. Walaupun cuma 40 minit je setelah dicampur waktu jammed aku rasa membazir. Tapi aku buat juga untuk testing berapa banyak sebenarnya aku boleh produce. Hihi. Rasa 1 botol nak pump sampai 4oz je kot. Sebab Aqlan ni kalau minum susu formula pun paling tinggi 3oz. Lebih buat memang buang je. Bukan mahu sejuk2 ni.

2 ulasan:

  1. Salam Anis.. Better buat stok banyak2. since awak dh ada hasil tu.. jgn risau jarak untuk transfer tu.. utk jimat.. beli polistrin box yg putih tu, isi ice byk2...sure tahan punya.. Aqlan bertambah sihat kalau minum susu mama sepenuhnya..Go go anis.. Hana singgah menabung disini...
    singgah untuk melabur hari ni..

    BalasPadam
  2. anis dh leh start buat stok. .keepimg pam nok simpan...klu nak tau cara penyimpanan nnt aku roger ko beli ais ye. .nmt aku wasap

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.