Rabu, 12 September 2018

,

Cabaran 25 Hari Blogging - Apa Yang Saya Baca

SUNYI oleh Nuril Basri. Seorang penulis dari Indonesia. Buku ini diterbitkan oleh Buku Fixi.


Nuril Basri menjadi penulis kegemaran aku kerana hasil ceritanya selalu lucu dan buat aku gelak. Disampaikan dalam bentuk santai.

Tapi SUNYI adalah naskhah yang agak serius. Sampai buat aku rasa alamak rugi pulak beli. Hahaha sebab aku selalu nak baca buku yang santai je. Tapi ni cerita pasal dunia nak kiamat. Herwin seorang pemuda yang mengidap penyakit misteri mengalami mimpi2 berkenaan kiamat bakal tiba.

Endingnya belumla sebab baca pun baru je mukasurat 34 dari 362. Tulisannya kecil2 jadi ya buku ni padat dan banyak kisah.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.