Ahad, 16 September 2018

,

Cabaran 25 Hari Blogging - Favourite Colour

Warna apa aku suka? Macam2..

Tapi aku suka kuning dan ungu. Dulu2 aku suka hitam putih biru. Baru2 ni aku suka hijau. Tak baru sangatlah. Tapi tiba2 beli baju semua nak hijau. Asal hijau nampak cantik.

Ah malaslah nak godek cari warna2 tu..

Masa nikah aku buat hantaran warna kuning sebagai bunga dan alasnya kelabu. Masa resepsi aku pakai purple pink. Mostly seluar kaler hitam. Aku suka kemeja putih sebab nampak bersih. Aku ada suit hitam dan putih..tapi macam dah takde dalam simpanan.

Biru aku suka la..kan trend belang2 biru tu..lama dah aku suka biru sejak sekolah. Kuning tu kat uni..pastu eh ungu lah.. hitam putih tu senang nak mix and match kan wajib ada. Hijau ni memang baru2..hahaha...


6 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.