Sabtu, 29 September 2018

,

Cabaran 25 Hari Blogging - Impian


  1. Apa yang aku impikan? Mestilah usaha untuk dapatkan. Kalau impi tak usaha nama dia angan2.


Aku nak jadi tukang alter baju dan refashion yang berjaya. Hahaha...ko adoo..

Aku baru siap buat satu baju nursing masa sebelum bersalin. Dan satu baju aku alter jadi baju nursing. So aku nak menjahit dengan lebih kemas la...

Lubang lengan baju ni kecil. Aku alter kasi besar sikit. Eh dah gemuk ye lengan lepas beranak 2. Lepas tu aku tambah zip untuk memudahkan penyusuan. Kalau tak berzaman la nak tunggu pakai. Baju dibeli masa Aqlan baru nak setahun kot. Tapi sebab dia tu minum guna botol susu jadi takde masalah beli maxi ni. Dengan Aqeel kenalah ada baju nursing banyak2.

Dah tentulah aku akan pakai baju tu dengan baju lengan panjang macam blazer ke..ish ish..

Tahun 2015. Eh blazer putih tu pun ada lagi..muat ke tak...hurmmm...

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.