Ahad, 30 September 2018

, ,

Wedding Reception Kawan Dia Di D'Tunjong Damansara Banquet Hall

Aku ikut aje. Eh dah berkeluarga pergi wedding ni macam best sikit berbanding masa forever alone tu. Walau banyak jemputan ada je alasan aku bagi. Hahaha maaflah...tak kuasa nak menjawab soalan bila kau nak kahwin tu. Now dah kawen beranak 2. Syukur sangat dah ada mereka2 kesayangan ni.

Actually ni kawan satu gym laki. Masa dia aktif pergi gym la. Lama juga baru nak sampai jodohnya. Akhirnya ketemu jodoh jua..aku dengan kawan dia ni tak pernah bercakap..haha sebab tu aku senyum2 je sudah.

First time aku ke wedding hall ni. Asalkan sejuk makanan sedap oklah kan musim panas ni. Dekat sangat dengan Chocolate Museum tu. Alahai...jalan kaki sampai. Kereta parking di NAFAS iaitu bangunan pertubuhan nelayan.

Layan gambar jelah ek.

Tahniah Abdul Razak dan Mellisa
 
Ibu pengantin lelaki. Masa makan beradap, ibunya menyanyikan sebuah lagu khas untuk anaknya.
 
Yums yums. Daging dia sedapnyalah...tak lekat kat celah gigi tu penting.
 
Kawan2 semeja. Kami pernah pergi bercuti ramai2. Kecuali yang berdiri tu tak termasuk. Tak kenal pun.









Holding hand

Lepas tengok gambar ni baru perasan Aqlan pegang tangan Aqeel

Aqlan sayang Aqeel. Aqeel lak tengok je tangan Aqlan.

4 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.