Thursday, March 31, 2011

Nak makan nasi impit dengan kuah kacang.

aku ni memang nak makan je kalau dah ada teman makan. lagi2 bila permintaan dilayan. wah memang terbaik layanan yang diberikan. mengapa layan saya begitu baik........kan....

 saya nak makan nasi impit je...dia makan satay dan macam2..
 dah nampak kan. satay Haji Sahmuri cawangan R&R Awan Besar

air minuman. masa ni simptom demam dah kelihatan tapi gagah nak habiskan 12 jam bersama2. hehe..
Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.