In

Big Doughnut

aku biasa makan donut yang lepas 5-6 kali geget abisla. kali ni aku dapat cuba donut yang agak banyak kali kena geget baru habisla..tak percaya?
kalau dah donut ni sama saiz dengan keluasan jari2 tangan aku, besarla kan. tapi rasanya sedap. RM3 di Equatorial Hotel Jalan Sultan Ismail. aku macam nak lagila lepas makan..

Related Articles

5 comments:

  1. tak yah ko nk beli situ...ko pegi san francisco donut dia besar gabak gak...sedapp n lembut rasa nya..RM4...memana branch ada...gi cari

    ReplyDelete
  2. tak penah terai..ni kalo kongsi makan 4 beradik rase cukup dak?? eheheh! :P

    ReplyDelete
  3. cis...
    sila blanje aku weih...

    muahahaa

    ReplyDelete
  4. ratusiput; balik ofis share dgn kawan2. besar sgt..

    mimy; san francisco dah tutup kat apsc

    mdt; cukup ko anak rebina makan. umi rebina maybe takmo share kots..haha

    faryn; hahaha...kau memang jaki kan kalau aku citer bab makanan.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...