In

A Bouquet of Daisy

7th May 2011, sejambak bunga daisy datang dalam suratkhabar cina. ni curi kat tokong ke?

bunga ini khas untuk emak aku dari zcat, aku tak dapat bunga. sebab sambutan hari ibu tak layak lagi untuk aku. 
btw, aku tergamam tengok dia datang bawa bunga untuk emak. nak ambil hati emak ye? hahaha....suka...suka..

Related Articles

7 comments:

  1. kekasih kamu kah yg menghantar bungan kpd ibumu itu?

    ReplyDelete
  2. satu permulaan yang sangat baik. semoga dapat restu dari ibunda tercinta. itu kunci kebahagiaan dalam berumahtangga kelak.

    ReplyDelete
  3. wah satu langkah lg kedepan utk zcat...good2.. :)

    ReplyDelete
  4. org dulu2 selalu kata, kalau nak amik anak, kena tackle mak dulu..haha!

    nak kata bunga, pasu bunga pun ai takdapat..tsk!

    ReplyDelete
  5. nok tak lama lg dtg cincin lak aminnn....

    ReplyDelete
  6. bestnye mak ko!!
    lom jd menantu dh baiknyer bodek!hehe! =D

    ReplyDelete
  7. sedangkan aku pun tak pernah dapat bunga dari dia....siap dengan pasu tolong belikan..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...