In

Door Gift Sebagai Ingatan

aku tak pergi kenduri perkahwinan anak sepupu zcat pada minggu Cuti Hari Buruh lalu, tapi aku tetap dapat cenderahati. hehe...katanya mak dia yang beria2 mengingatkan dia untuk bagi kat aku. ok Terima Kasih! ;)




Related Articles

7 comments:

  1. cantik & sedap kacang gajus tu...hehehe...

    ReplyDelete
  2. ala napa ko tak gi..hhehehe leh kenal mak mentower...nk sikit kacang gajus

    ReplyDelete
  3. baper la budget kita nk kawen nti kan Neng??
    huhu!

    ReplyDelete
  4. delarocha;pergh, bajet ni mahal ok...ni bukan bajet dah bagi kita...

    shu;kacang gajus ni sedap weh...tapi dah habis makan..

    mimy; takde rezeki lagila...

    zura; ni buat aku pening..aku bagi telor dah la yek..

    echah; yup.

    ReplyDelete
  5. betul jalannya, adalah rezekinya...jangan risau. janji jangan membazir je

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...