Sabtu, 8 Ogos 2015

23 Syawal 1436H - Raikan Majlis Perkahwinan Kawan Ni...!

Ok majlis terakhir meraikan perkahwinan Fahada. Dari majlis merisik & bertunang, nikah dan kenduri kahwin. Semua pergi. Allah kalau dah beri izin semua dapatlah tanpa banyak masalah. 

Bertunang di Selayang, bernikah di Masjid Taman Ria Sungai Petani dan majlis kenduri di rumah ibu bapanya juga di Sungai Petani dan akhir sekali majlis sambut menantu dari pihak lelaki di Bandar Tasik Selatan. 

Nak jadi cerita tertinggal kain dalam untuk dipakai dengan baju peach. Baju tu kainnya jarang. Bajunya je ada lining. Sudahnya pakai baju raya which is esok sebenarnya nak pakai ke perjumpaan kawan2 sekolah Encik Sebelah. Sudah nasib ada baju back up lain.
Shawl MedinaByHijabiza. Kalau ambil selfie memang Aqlan suka nganga, aku ikutkan aje..
Masa sampai pengantin tengah makan. Bapak pengantin kemain senyumnya. Aku kalau tengok bapak fahada ni memang sayu sikit sebab ada rupa arwah bapak aku.

Kami pun makan. Memang bergilirla kalau dah ada anak umur setahun lima bulan dengan tenaga punyalah banyak. Makanan sedap especially lauk daging. Hai potonh je lerai..mahu aku tak rasa happy. Kadang pi kenduri kat dewan pun fail. Ni kat kawasan rumah je..pandai pilih katerer.

Dah makan nak ambil gambar pulak..ambiklah buat kenangan. Purple masih menarik...i pun suka...
Gambar blurr sikit. Photographer tak reti kot. Hahahah. Aku pun tak faham.
Encik Sebelah ambik ok je...hurmmmm. pasangan kiri kanan penganti  ni aku tak kenal.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.