Thursday, August 13, 2015

28 Syawal 1436H - Gambar Raya Aidilfitri 2015

Gambar2 dari whatsapp group family. Kot dah lama2 nanti nak tengok balik. Walaupun tak berkumpul di Koyan macam tahun2 sudah gambar keluarga tetap bertukar2 di group. Thanks to technology.

Adik aku Mè dengan keluarganya dan mak mertuanya di Serting.

Abang Bad kat Cherating. Tapi ni rumah mertua dia kat Jengka 6

Kak Ma di Losong. Tak cukup korum. Anak sulung, menantu, cucu dan suaminya tiada dalam gambar. 

Kak Ted di Perai

Ni keluarga Kak Pa. Anak 9 orang tu pasal 2 gambar

Bangi style. Hujung tahun lagi meriah kot...

Anak buah ke-3 Jabir dan keluarga. Dia ni banyak sangat baju raya aku pilih yang ni je sebab kaler pop kot.

Kami kat Taiping dengan mak mertua, pak mertua dan adik ipar. Kecik naaa keluarga belah Encik Sebelah ni. Ni kamera apa tah yang diorang p bawa naik basikal tu. Hahaha..

Semua gambar bukan milik saya. Tapi bila dah masuk blog ni jadi milik saya terus.
Ni ada abang Lut sekali. Susah beno nak bergambar

Ni memang besar. Baru nampak muka mak dan kak Dewi sekeluarga.  

Mak dan cicit ke-9. Baru sangat lahir sebelum bulan puasa. Keluarga anak buah paling tua..Saadiah

Lama dah kot aku tak singgah Cherating. Ahhhhhh

Ni anak buah yang paling baru menikah. Tolhah anak kak Dewi menikah bulan Mei lepas. Umur dua2 22.

Abang sulung takde gambar. Begitu juga abang2 di Singapura.
Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.