Wednesday, August 24, 2011

2nd Time @Medan Muara Ikan Bakar Tanjung Harapan

ahad lepas macam2 hal buat dari pagi sampai ke malam..

pagi2 terima kunjungan Ping dia bagi biskut raya..aku sampai hari ni tak beli biskut..dapat sedekah aje...

tengahari pergi jemput zcat. ye...dia telah offer diri untuk tolong hantar mesin basuh anak buah aku ke kolejnya. dengan kereta manual abang ipar aku. abang ipar aku takde. ke Mekah 4 bulan.

selepas selesai semua..ya ya..perjumpaan anak2 buah, kakak aku dengan zcat ok je. hehe..

kitorang pergi mallhoping. ok cerita terbalik sebab aku nak cerita pasal makan kat Tanjung Harapan dulu. Citta next entry.

apa yang kami makan?..seafood laa..tapi sebelum tu..mari layan sunset..




IT geek sangat

accounts geek ada tak? haha

brownies coklat yang sedap. Presto Citta mall. ngap ni dulu sbelum ke masjid...kemudian baru ke muara
udang goremg tepung 12 ekor

sotong masak sambal. kuahnya sedaps.


ikan siakap masak stim. tengok rupa ikan ni hilang stim ok. hahah
ada je lagi yang tak ambil gambar..air la....cecah2 la..siap ada drama pengkid la... hey macam2...
Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.