Friday, August 19, 2011

Hiasan Raya

merayap2 kat the curve masa rabu lepas..sambil2 lalu ikano, ikea. semua tempat mall kat situ kalau boleh nak terjah. tapi sebab nak mengikut "seperti dijadualkan" maka harusla jalan cepat2 dan tak berlengah. apa pun sempat jugak masuk tengok kedai2 kecil di the curve.

aww kalau sempat hari tu memang nak terjah je bazaar..sangat menarik

dalam ofis aku

sekali pasang lampu panas....kejap je kena tanggalkan balik...hahah

Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. oh.. ini ke cik kuning~ hehehe

    akak keje apa kat situ?

    Sjiehan.com

    ReplyDelete
  2. igtkan hiasan kat umah eri chan..rupenya kat opis...

    ReplyDelete
  3. SABAR....hahahaha...nak update la ni..kekekeke

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.