In

Jumaat - Domino's Pizza

gara2 mak cakap takyah masak untuk berbuka






jejari bawang ni sedap


aku makan 3, lagi 3 sedekah kat zcat

roti ni banyak sangat tak habis makan
semua sekali RM35.80. dengan menggunakan kupon ya...

Related Articles

6 comments:

  1. satu hari nnty gakla dominos ni.sik pizza je kan...dahla makin mahal...

    ReplyDelete
  2. ratu rajin2 belek paper kot2 selit kupon...guna kupon untung...takde kos tersembunyi...tu yang best..semua mknn dia dah termasuk tax..kalau kata RM25, mmg itulah harganya takyah nak seluk2 poket lagi cari duit

    ReplyDelete
  3. aku suka pizza dominos dari pizza hut tapi seisi umah semua suka pizza...aku kalau beli pun guna voucher...jimattttt...tapi tu la satu hal...mak abah aku tak makan pizza..sian pulak..

    ReplyDelete
  4. paling suka pizza gulung kat domino. Tapi skang dah tak der.. Memang sedap.

    ReplyDelete
  5. nk jugak!!! mana nak cari kupon tuh... isk3!~

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...