Monday, August 8, 2011

Previous Post
Next Post

About Author

6 comments:

  1. satu hari nnty gakla dominos ni.sik pizza je kan...dahla makin mahal...

    ReplyDelete
  2. ratu rajin2 belek paper kot2 selit kupon...guna kupon untung...takde kos tersembunyi...tu yang best..semua mknn dia dah termasuk tax..kalau kata RM25, mmg itulah harganya takyah nak seluk2 poket lagi cari duit

    ReplyDelete
  3. aku suka pizza dominos dari pizza hut tapi seisi umah semua suka pizza...aku kalau beli pun guna voucher...jimattttt...tapi tu la satu hal...mak abah aku tak makan pizza..sian pulak..

    ReplyDelete
  4. paling suka pizza gulung kat domino. Tapi skang dah tak der.. Memang sedap.

    ReplyDelete
  5. nk jugak!!! mana nak cari kupon tuh... isk3!~

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.