In

Adik Datang Beraya...

rumah aku ni rumah bujang. nasibla apa yang ada untuk dihidangkan pada tetamu. diingatkan aku langsung tak beli biskut raya ke....semua disedekahkan..orang yang bagi sedekah kat aku InsyaAllah semua dapat pahala kera mengenyangkan perut2 tetamuku.

adika kau datang nak lepak-tidur setelah kami berya di Seksyen 4, BBB. aku kelam kabut balik rumah kemas apa yang patut. hehehehe..

sebelum adik aku sampai-dia merayap2 di Aquaria KLCC, kak Cuma ajak kawan dia datang..kak Ina serta ada la 2-3 orang lagi anak buah ikut sama nak raya sekali lagi...sekali lagi? tak dapat duit rayalah korang ek...

malamnya adik belanja makan Pizza Hut. aku makan sekeping je. eh dulu2 4 keping..kenapa ya? yer..dah terlebih kg sudah......

lepastu aku hantar anak2 buah balik ke LRT je..jauh weh nak hantar ke Kajang.

esok buat breakfast cekodok bilis. oh dah lama tak makan kan....rindu..hehehe..

aina dan nanan

suka beno main2 atas tilam thailand tu

oh yeah mereka pasangan pertama ambil gambar keluarga atas sofa aku..aku sendiri pun takdak..

Related Articles

7 comments:

  1. tilam thailand tuh mmg besh. selesa n praktikal. reganya x turun2.. dlm rm80 lebey kan?

    ReplyDelete
  2. adik ipar ko mmg kembang sarat...nampk beza tul kan...

    ReplyDelete
  3. rasa cam nak curik je tilam thailand tu..huhu..best2

    ReplyDelete
  4. yg pntg semangat raye beb...yg lain blakang citer...

    ReplyDelete
  5. tilam tu beli kat ujung malaysia...heheh RM45 jek..aiseh murah kat sana tapi nak hangkut balik masa naik bas seksa gak...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...