In

Maxis New Advertising On TV..I Just Love It!

aku hampir tak pernah bagi komen tentang iklan di TV. selain ketidakpandaian aku nak embed youtube pada entry aku..ya memang menghalang aku banyak dari mengomen. padahal azam aku tahun ni pada blog nak buat entry komen pasal iklan2 di TV.

kenapa tiba2?

sebab aku rasa tersentuh hati dengan iklan baru2 ni. dimulakan sepasang pasangan yang tua berpegangan tangan dan si temannya menebarkan sapu tangan untuk teman perempuannya duduk. ya aku pasti mereka suami isteri. kasih mereka diflashback. sehingga semasa zaman sekolah rendah. wow semua orang mahu kekalkan dengan pasangannya sehingga akhir usia. dan romantis tu berterusan walaupun kulit tangan dah berkedut.

aku percaya - apa yang mahu hendak disampaikan. stay connected till end or stay with maxis until you get old..errr

ya, yang pasti.. lagu background buat aku suka. lagu apa ya? tengah mencari ni...erm?

Related Articles

7 comments:

  1. Eri...

    nanti ajaklah Zcat datang ke perjumpaan blogger di rumah kakcik pada bulan depan, ya? :)

    ReplyDelete
  2. suka gak iklan tu....bestttt garap begitula aku

    ReplyDelete
  3. Yeahhh... iklan tu flashback, kan? So sweet! I like!

    ReplyDelete
  4. tp yg ratu perasan petronas mcm dah lama takde buat iklan2 khas kan.biasa nak raye ke...nak merdeka ke...iklan dorang best2 gak mesej dia...

    ReplyDelete
  5. sy pun suka iklan tu..cute sgt..smpai tua pun dia aayan pompuan tu sama jer..

    ReplyDelete
  6. kakchik; nanti saya baca blog akak tgk tarikhnya ya...

    ReplyDelete
  7. dah 2-3 nmpk iklan tu.. tp tak ingat itu iklan apa.. hahaha bila ckp psl alas sapu tangan nak duduk tu terus teringat.. makanya mekchu masih ditahap slow dlm proses mengingat.. lagu tu? ok, kalo nnti mekchu tlg kalo tahu.. ecehhhhhh

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...