Isnin, 21 Disember 2015

9 Rabiulawal 1437H - Double Chocolate Viennese Swirls by Mark's and Spencer

Aku susah nak kudap biskut sangat. Maksudnya aku dah kurang makan berbanding zaman remaja. Atau zaman membesar senanglah cerita. Haaaa dah besar dah pun. Cukuplah. Hahahaha.

Tapi once aku jumpa dan try biskut yang aku suka...kerja nak repeat beli je. Dan makan sikit2, ala2 kedek. Menyimpan.

Biskut ni aku makan dah kotak ke-5 ke-7 tahlaaa..aku beli 1 je dulu. Bila dah suka tu mulalah asyik beli. Tapi ya aku tak pernah bayar. Tahu beli tapi yang bayar samada laki atau adik ipar aku. Bagus tak? Diorang ni pun dok la melayan karenah aku. Haaa.

Ada sekali biskut ni takde atas rak Mark's and Spencer KLCC. Adik ipar aku pulak dah ketagih juga...sampai cari kat tempat lain. I mean mall lain la. Tah kenapa masa tu biskut ni semua cawangan yang kami pergi minggu tu takde. Last2 hari diorang dua beradik tu patut pergi Zumba kat Empire Mall nak sangat masuk kelas Ucop, sekali orang lain yang jadi instructor, terus cancel pergi beli biskut ni. Haiii...

Sape suka biskut ni? Dah terkena jangan salahkan aku pulak sebab share kat sini. Hehehe.





Share makan dengan Aqlan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.