Selasa, 15 Mac 2016

Customer Pertama Telekung

hahaha...aku tak pastilah apa yang menyebabkan mak mertua dana dik ipar aku nak juga telekung abaya tu. mungkin sebab bila aku pakai depan diorang, diorang rasa senang. untuk aku sendiri aku dah malas nak ikat2 kain - sebab aku solat guna kain pelikat bukan milik laki memang aku beli sendiri, sebab kain telekung kan putih - jadi jarangla kalau dibuka kain yang dipakai kalau rasa kotor. ada juga kes getah kain solat makin longgar...ni kes bila pinjam meminjam....badan tak sama saiz kan loose la getahnya...

jadi aku rasa telekung abaya ialah penyelesaian untuk aku bila travel. tapi aku tak fikir mencantumkan telekung dan abaya sebab aku tak suka imaginary pada dada tu. membusung kat situ..tidak dan tidak...

jadi untuk mak mertua aku jahitkan dulu untuk dia sebab dia ada duduk rumah seminggu ni. senang aku nak main adjust2. adik ipar aku takpe....sememangnya dia duduk dengan kitorang.

mak mertua aku ni cerewet juga bab buat tempahan untuk dia...hahaha...macam jumpa diri sendiri tapi dalam usia berbeza. ok dah nak sambung..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.