Saturday, March 19, 2016

Jack-Jack Dipinjam Kawan

hahaha...takde bahan nak cerita, kucing pun jadi.

so si jack-jack yang sangat tua ni dah 2 tahun tak bersenggama. adoi....tiba2 kawan laki nak pinjam dia untuk dibersamakan dengan kucing betinanya yang masih virgin...mampu ke ayat aku ni mengundang sangat...

si tuan kucing punyalah excited menunggu jack-jack ni sampai si betina ready on. adoi....aku masih rasa nak gelak bila teringat pasal cerita jack-jack.


Ciss jack-jack ko memang pantang kan..



Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.