In

Aqlan Dan Posing Buah Mangga

Aqlan ni suka makan buah. Tapiiii tak semua jenis buah. Buah favourite dia ialah anggur, tembikai, betik dan baru2 ni mangga.

Semalam aku tak menjaga dia lama jadi kerja mengepit jelah. Hari ni tengok ada mangga 2 biji atas meja dia mintak makan masa kami turun ke bawah.

Mangga ni Zcat beli kat Kaana. 1.2kg untuk 2 biji. Kalau beli 1kg RM15. Alahai rupanya tak ambil langsung gambar mangga.



Priceless smile for me. Love you Aqlan Shah!

Related Articles

6 comments:

  1. Replies
    1. Syukur sangat sebab dia ni agak picky jugak. Hopefully nanti lagi macam2 jenis dia makan.

      Delete
  2. sedapnya..nmpk dia menikmati buah tu..
    bagus la suka mkn buah..bgus utk ksihatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat menikmati sampai kita pun makan sikit je.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...