Selasa, 10 Mei 2016

Skodeng Profil Untuk Tahu Umur

Sebelum menulis lebih lanjut kalau ada pembaca yang perasan, i dah list blog mana yang i follow ikut tahun dari 50s ke 90s. Anak tahun 2000an takde pulak ya setakat ni.

Bukan mudah juga nak tahu umur seseorang tu. Ni dah macam kerjanya mengorek hal peribadi orang. Dengan menaip "birthday" kat bahagian search tu... dapatlah aku temukan tahun kelahiran seseorang penulis blog. Ada yang mentioned terus umurnya. Ada tu aku kena main tolak tambah kat kalkulator pun ada.

Jadi bila aku jumpa yang lahir tahun 50an tu aku macam wow wow wow....penulis ni lahir pada tahun yang jarang2 penulis blog aku baca. Mostly 70s dan 80s la.

Apa pun umur aku nak masuk 39 dah bulan 7 ni. Kalau ikut bulan Islam dah lepas pun iaitu 24 Rejab. Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakbar.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.