Tuesday, April 19, 2011

Memori Rumah Lama Di Jalan Pasir Panjang, KT

sebenarnya sejak bertahun2 ni aku asyik mimpi sekolah. selepas dah melawat sekolah, aku rasa lega. cuma tak lega sebab gagal jumpa cikgu2 aku dulu. satu kesilapan besar aku tak cuba cari no telefon mereka dari cikgu2 sekarang. erm aku bukan kenal pun cikgu2 sekarang ni...

dah alang2 aku di KT, aku menjejak balik bekas rumah sewa kakak aku. aku tinggal dengan kakak sepanjang aku bersekolah di KT. cuma di tahun pertama aku tinggal dengan keluarga kawan, Tengku Norhasrolnisha Tengku Hashim. kemudian di tahun akhir aku duduk di asrama untuk menghadapi SPM dengan tenang kononnya.



laman ni kalau banjir memang bestla..redah....

jalan pasir panjang

tempat tunggu bas sekolah. pagi2 lari jam 6.45 am atau jam 7.00 am nak kejar bas dan nak duduk

dewan sebelah sekolah menengah tengku bariah

i'm here!

now with my car

Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. wah..kete baru!! jgn lupa jmput SJ naik jugak taw! trigin nk naik kete~ lalalaa

    ReplyDelete
  2. nostalgia bila dapat jejak kembali sekolah lama :)

    ReplyDelete
  3. suker layan umh kawasan kampung. bila blk kg, suker pusing2 satu kg.. pegi sawah padi..

    rindu plak nak balik kg.. huh

    ReplyDelete
  4. SJ; keta dah nak masuk 3 tahun daa

    MDT; memang..nasib takde yg tragis ke trauma ke

    NM02; suka suasana kg tapi suka kemudahan bandar

    ReplyDelete
  5. tapak sekolah pondok aku dulu dah takde lagi sekarang ni huhuhuhuh...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.