In

Ole-ole Dari KK

cik Yuyui (fahada) balik dari KK hadiahkan aku gelang mutiara..wah terkujat jugak mendapatnya.....inilah mutiara asli...sudah tentu harga dirahsiakan..








tapi............ aku hanya sempat pakai 2 kali je sebab gelang ni muat2 je pergelangan tangan aku yang sememangnya dah kecik ni..untuk mengelakkan dari terjatuh/hilang tanpa disedari, aku pulangkan balik pada dia. yang mana dia cakap, sila kuruskan diri balik supaya muat semula.  haha..tapi aku cakap baikla dia ambil sahaja sebab nilai gelang ni mahal...aku bukanla tamak..buat apa simpan tak dapat pakai...nak tungg aku beranak pinak belum tentu bila wei....

 ini ialah kuih cincin. sangatla sedap...dah ini ialah kepingan terakhir.. barulah terhegeh-hegeh nak amibik gambar..oh sape pergi sabah belikan aku kuih ni ok.








ni pulak amplung.. eh ye ke eja? tapi aku tak minat sangat..hehe...tapi makan jugakla dah orang bagi..tak tahu bersyukur pulak..memang nak kena jentik ni..

Related Articles

5 comments:

  1. Di Kuching pun banyak kuih cincin tu, kalau nak - kakcik boleh belikan. Kakcik akan ke sana pada hari Jumaat ni dan balik pada hari Ahad. :)

    SMS kakcik di no : 0122830569. :)

    ReplyDelete
  2. salam..

    gelang dipakai
    cincin dimakan
    hehehe

    ReplyDelete
  3. cantik gelang tu.kalau ratu org bg simpan je...buat kenangan..nk tggu sndiri sampai sabah lom tau lg bila...dedua kuih tu lom pnh makan..

    ReplyDelete
  4. kakcik...thanks...weekend saya ke Melaka...cuti 3 hari kan...best

    jinkamen, ini saiz sebenar tangan saya...kecik je kan...

    ratusiput, tak sanggup simpan tak dapat pakai.....

    ReplyDelete
  5. kuih cincin tu memang sedap...rangupppppppp ngap ngappp habis pun tak sedar

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...