In

22

Hari ni genapla budak Aqlan 22 bulan. Atau 1 tahun 10 bulan.



Kata-katanya:-
Abah
Nak
Tatatatata (menunjuk ipad)
One
Two
Six
Nine
Ten
Baeèe (bye-bye)
Mama (jarang disebut)
Allah (kadang2 kedengaran Awwah)
Red
Yeyoww (yellow)
Blue
Bear bear (teddy bear)
Car
Jack-jack (kucing lain pun dia panggil)
Duck
Gegegege (green - dia banyak sebutan phonics)
ABC, 123 (dia dah kenal huruf2, angka2..tak ikut turutan)

Alhamdulillah. Sebenarnya banyak lagi sebutan dia. Tapi apa yang ku tulis itulah paling kerap.

Alif ba ta ni..camna ni....kat youtube menyanyi semua macam menyeringai. Macam kasar. Budak ni tengok yang nyanyi lembut je. Ada ritma yang dia suka. Kalau suka sangat dia ketawa dan menari2.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...