In

Tocang

Rambut Aqlan dah panjang. Boleh ikat tocang. Rambut dia akan dibiarkan panjang selagi aku tak lemas tengok. Siapa lemas sila tutup mata. Bagi mak dia feeling lama sikit sebelum masuk sekolah. I tak suka rambut style skinhead or botak. Apa guna syampu dicipta dan sikat rambut dikilangkan?

Jangan ada kutu sudah.. nangis mak kau ni nanti Aqlan.


Related Articles

4 comments:

  1. masuk sekolah hari tu anak saya takmo potong rambut, macam2 budak2 sekarang

    ReplyDelete
  2. Weekend ni baru cadang nak potong rambut anak.. sayang tapi en. hb rimas tengok.. huhuhu..

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...