Ahad, 17 Januari 2016

Followers

aku bukan ramai followers pun. hehe. tapi sejak ada pc ni aku gigih tengok siapa followers aku kot2 ada yang aku belum join diorang punya followers pulak.

memandangkan ada followers yang dah tak update hampir setahun, aku pun tak follow la diorang balik. maybe diorang dah retired. ada juga yang private jadi aku tak hantar pun request.

ada juga aku follow orang tapi dia tak follow aku pun. ini kes aku cari2 google2 bagai pastu aku kenan aku follow je. ada gak aku dok komen dia...tapiiii dia tak komen aku balik. tapi aku tak marah pun.

buat blog ni bukan memberi aku pendapatan macam ben ashaari ka...walaupun aku follow dia dan perasan dalam satu hari boleh 4-5 entry dia buat. pagi lain..tengahari dah cerita lain. malam karang lain pulak. tapi aku suka baca sebab dia tak cerita pasal orang. dia cerita pasal family dia, cerita yang dia perlu review kaa sebab dia kan blogger tegar. aku satu hari satu entry dah kira baikkkkk sangatla..hahaha..

tapi kemungkinan besar untuk aku rajin berblog ni sejak ada PC Desktop minggu ni. phewww nak pindah gambar ribu2 dari handphone punyala panjang cerita...

cerita takda gambar tak best kan...

ok nak sambung pi follow orang lain yang aktif. yang tak aktif minta maaf, aku ada yang unfollow jugak..

4 ulasan:

  1. Anis, akak even follower dah seribu lebih tapi memang tak de hasil pun. sebab i berblog dgn alasan sayang gambar2 dan nak keep the memory there. now blog pun ada waktu rajin, ada waktu malas.. hope kita2 sama2 semangat ye.. here

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah selesai follow semalam. Hahaha samalah saya blog nak buat ingatan tarikh dan tempat. Dah tua nanti bacalah semua balik...

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.