Ahad, 24 Januari 2016

Atria

Mallhoping tak pasal2 sebab tak pernah datang. Tujuan datang sebab adik ipar nak shopping jualan murah Doroty Perkins la up to 70%. Aku masuk jugak. Paling murah RM19. Tapi singlet la. Hahaha. Aku dah pegang sehelai pastu letak balik. Orang dah tak kerja memang macam ni. Kalau kerja setiap bulan nak beli baju kerja.

Besarnya Atria ni. Segala kedai ada. Chances nak datang balik tu ada. Mostly kat sini yang datang shopping ialah bangsa Cina ya. Tapi kami tak kisah. Luasnya anak aku berlari-lari seronok sangat. Panjang macam IOI City Mall. Tapi kemudahan more better that IOI la. Wa cakap lu. Eskalator dan lif banyak. Baby room setiap tingkat. Dan sekarang ni popular betul Playground indoor kan. Haaa harganya..  RM35 weekend dan RM25 weekdays. Tapiii itu untul bawah 2 tahun ye. Sila baca betul2. Atas 2 tahun lebih mahal.






Disebabkan mengantuk aku tak hilang jadi lepas shopping, balik. Gila ah pas isyak aku nak terus tidur je. Itu kata aku kat laki. Dengan budak Aqlan aku paksa tidur. Jadi laki pun dengan gembira keluar bilik main2 dengan Unifi dia tu. Pergh laju gila upload gambar okay. 30mb katanya. Haha tujuan asal dia nak amik 50mb aku kata tak payah. Kalau nak upgrade nanti free je. Maklum 4 orang je duduk serumah tapi guna internet dan data 24 jam.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.