In Family Birthday

Selamat Lahir Ke Dunia Cucu Saudaraku Yang Ke-11

Group whatsapp family haji dollah tak henti2 sejak malam tadi. Siapa tertinggal baca maybe kena baca ribu2. Kalau malas terlepas info penting.

Anak sulung kak pa dan abang musa dah selamat lahirkan cucu sulung diorang hari ni. Ya baby merdeka...senanglah bila sambut Birthday takyah cuti.

Nama masih rahsia kata Ahmad, suami si Yuhana. Hehe..

Dilahirkan pada jam 3 lebih pagi tadi..sihat anak lelakinya...masa cek doktor asyik ingat perempuan tapi sebenarnya tak nampak sangat. Cucu sulung buat kedua-dua belah keluarga kak pa dan besan.

Selamat menjadi ibu..Doktor Yuhana Musa.😂😂😂bau baby sangat wangi ok..nanti Nana Neng datang lawat k. Love you muah muah..


Update..
Jam 7 malam kami sampai rumah kak pa. Cepat je keluar hospital. Baby sihat sangat takde masalah. Maknya yang kepenatan. 14 jam sakit. Adoi..

Aqlan suka baby ni. Masa dalam baby cot asyikla dipanggilnya baby...baby..ok Aqlan..awak tu pakcik saudara tau.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...