Sunday, February 6, 2011

Beraya CNY di Melaka

hanya sampaikan hajat mak nak beraya di rumah kawan baiknya di Pengkalan.

mak dan cik Ann berjiran di Felda. suami cik Ann ni dah meninggal akibat kemalangan beberapa tahun lepas. dia kemudian tinggal di rumah yang dibeli di Melaka bersama anak bongsunya. mak dan cik Ann kaki borak. kalau bertemu macam2 nak cerita. kalau kat kampung pun sama. dulu2 satu blok boleh dengar suara diorang berborak dan gelak2.
Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

  1. Wow! sungguh muhibbah.

    Begitulah jika persahabatan dijalin tanpa ada prasangka. Bila raya, masing-masing boleh sama meraikan..

    Bila Mak Tarzan Membebel...

    ReplyDelete
  2. kak azie; yep betul tu. persahabatan berpuluh2 tahun. bukan semua orang boleh memlikinya.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.