Rabu, 23 Februari 2011

Because You Makes Me Happy

"i susah nak ketawa tau"
"tapi dengan i, selalu je ketawa"
"SEBAB U SELALU BUAT I GEMBIRA"

----------------------------------------------------------------------

"bila u gelak, mata tertutup, pipi naik ke atas & gigi arnab u terkeluar"
"ha ha ha...kan..."

-----------------------------------------------------------------------

sebenarnya nak cakap jugak, u pun selalu buat i gembira.kalau i mengadu masalah pada u, selalu saja u tenangkan dan beri pandangan yang positif.
in the end u selalu kaitkan dengan qadak dan qadar yang mana kadang2 i lupa dengan hikmah di sebalik setiap kejadian yang dihadapi.

----------------------------------------------------------------------

aku chatting dengan dia kali pertama pada tahun 2006. tapi tak pernah berjumpa. hanya teman chatting. apatah lagi semasa itu aku dah ada special one kengkononnya tentulah tak mahu bersikap curang.
-----------------------------------------------------------------------
selepas berpisah, dan memasang internet di rumah, ketika on YM aku ternampak namanya masih ada online. jadi aku berborak kosong. dan ia menjadi rutin...dan rutin menjadikan kami bertukar2 no telefon yang mana masa tu aku masih main2 nak bagi no handphone. funny. ketika itu tahun 2009.

takdir. aku temui orang yang aku chatting sejak bertahun2 lamanya dan kemesraan sebenar hanya terjalin 3 tahun kemudian.

6 ulasan:

  1. alhamdulillah..takdir menentukan segalanya :) ada berita gembira jgn lupa kite tau hehehe

    BalasPadam
  2. salam
    moga berkekalan hingga akhiar hayat :). jgn lupa jemputan makan nasi minyak kat sg koyan sok

    BalasPadam
  3. ratu siput; love story la...hahahaha

    anet; mesti.

    jinkamen; haha sg koyan or kajang? taktahulah...

    BalasPadam
  4. Itulah manisnya sebuah perhubungan.

    Rupa bukan ukuran menilai keikhlasan.

    Semoga perhubungan berpanjangan..

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.