In

Kari Kepala Ikan

seorang manager belanja makan kari kepala ikan. kari kepala ikan ni tah apa tah nama kedai dia. aku lupa pulak. tapi harga dia RM80 la..nanges tak? sekali dengan bekas dia jual dan juga beg yang boleh diguna untuk beli groceries..ok beg tu aku dapat. hehehe. ditapau bawa balik untuk dimakan beramai2..
 sedap tak hingat!!!!lazat yang amat...
dengan nasi berlauk ayam. tapi ayam aku bagi orang lain sebab aku nak menikmati kari kepala ikan itewwww....

Related Articles

9 comments:

  1. ni kompom lepas makan tangan bau kari seminggu..haha!

    ReplyDelete
  2. MDT; basuh tangan dgn macam2 sabun tak jalan..tapi takle sampai seminggu..

    kak azie; mmg terbaik...lagi sedap dari pelita.

    posh; suka isi tang pipi ikan tu..sedap tau..

    ReplyDelete
  3. salam..
    mak saya kata tak elok makan kepala ikan, nanti jadi pelupe...hehehe

    ReplyDelete
  4. mahal skit takpe...janji puas hati makan sedap...kena lak org belanja kan...lg la puas hati.kalau sndiri tu ade gigil skit..ehehe..

    ReplyDelete
  5. jinkamen, eh eh..isi ikan masih ada kat kepala ikan tu tau..

    ratusiput, memangla nak bayar sendiri mau ketar2..lagupin banyak sangat..berbaloi makan ramai2la..

    ReplyDelete
  6. sedapnya...kalu sy dkt ngan eri chan ayam tu bagi kat sy yer..sy suka ayam goreng

    ReplyDelete
  7. hanim; konfem pasni kalau kita makan bersama ada lauk ikan dgn ayam, saya bg ayam kat awak..heheh

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...