Wednesday, November 16, 2011

Being A Childish Forever

i found that being childish sometimes make me feel more better.

buat bunyi2 pelik di ofis sehingga kawan2 sebelah kerling mata..
melompat2 gembira bila terdengar lagu kegemaran di shopping complex..
gaduh dengan anak2 buah yang lebih kecil..
dan merajuk dengan mak...hahahaha..

okay. its sound childish. yep. and i am happy. and i am happy to see some childish character on yourself.

live happily.
Previous Post
Next Post

About Author

9 comments:

  1. Janji kita gembira dan tidak menyusahkan orang lain. :)

    ReplyDelete
  2. ehhh aku dah selalu gitu ahaksss...megat kata aku childish..so what..as long happy...cheers

    ReplyDelete
  3. ilang stress bila sesekali lompat bintang dgn anak2..

    jgn x caya, MDT lagi manja dari rebina girl..haha

    ReplyDelete
  4. kakcik; janji tak kacau ketenteraman orang..hehe

    ReplyDelete
  5. mimy; perangai budak2 ni kena ada masa jugak..bukan setiap masa...tengok tempatla kan..kekekek

    ReplyDelete
  6. senyum tak perlu kata apa2 lalalala...childish tak aku

    ReplyDelete
  7. Wahhh best kan kan? Majuk majuk... lompat tepuk tangan... syok!

    ReplyDelete
  8. kena majuk pada yang sayang..pada yang tak sayang akan menambah kebencian dan kemenyampahan. hahahahah

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.