Saturday, November 26, 2011

Sambal Petai Ikan Bilis

haha menjadik jugak sambalku setelah beberapa kali di holdkan untuk masak. dah tu aku makan dengan nasi beras basmathi panas2 serta goreng sebiji telur omega3.. dengan harapan diet sihat..hahah

sambal ku kering....yang penting ada petai...dengan ini..stok ikan bilis aku telah habis. sila beli...aku suka beli kat pasar malam je...sedap ikan bilisnya ada mcam2 gred...

kemudian aku rajin pulak

durian belanda diminum dengan air berasaskan air gula melaka...letak ais...fuyyoh...perasan sedap..memang nikmatla.....perasan lagi sekali..haahhahaha

Previous Post
Next Post

About Author

6 comments:

  1. Salam buat semua stylo ladies di sini! :)

    Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
    Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

    Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

    TQVM! :)

    ReplyDelete
  2. sambal ikan bilis? wow sedapni kalau goreng kasi ranggup .. bubuh gaul ngan petai banyak-banyak sikit. terangkat!! tentu 2 x tambah nasi.

    ReplyDelete
  3. alahaiiiiii sedapnya sambal petai ikan bilis

    ReplyDelete
  4. macam meleleh je...aku suka sambal ada petai baut aroma tp aku tak makan...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.