Selasa, 29 November 2011

My 1st Bite To Cinnabon

Cinnabon ni dah lama aku nampak kedainya...sejak kerja di dalam bangunan KLCC lagi tapi tak pernah ada hati nak makan...paling2 tinggi aku makan Auntie Anne. eh betul ke eja? aku pun makan sebab kawan2 aku ajak beratur bersama beli. heh bagi aku RM7.90 sangat mahal ok untuk pretzel yang macam huruf lapan terbelit tu..itu harga 10 tahun lepas. sekarang aku tak tahu harga dia berapa.

last week pergi ke PWTC masa cari2 barangan sukan, kitorang pergi makan kat Cinnabon. aku ikut aje. pilih pecan. okay aje.

sekali makan.....Ya Allah sedapnya................kenapa aku tak pernah ada hati nak test ha dulu2....aiyoooo.....terus lupa donut2 kegemaran aku...hahah..tart telur pun terlupa....

small aje RM4.80
kemudian...last saturday pergi makan lagi..kali ni dekat 1 utama pulak. ahahahah..teruk betul dah ketagih.


kali ni besar pulak. RM13.80 untuk 2 kalau tak silap akula...mana eh resit?


tempting kan

frost bun. memang terbaikla dengan kacang pecan.

6 ulasan:

  1. SALAM,
    BEST SANGAT KE ! MARI KITA SAMA2 PEGI. LF NAK AJAK ISTERI SAMA

    BalasPadam
  2. bukan dr dulu taknak terai.kalau ratu kdg2 menda mahal ni kite takut nk terai sbb satu mahal.then taktau perisa apa yg sedap kt tekak kite.then kalau bli memahal tak sedap dah rugi.kalau dh bli rase sedap...ketagih pun takpe...ehehe..

    BalasPadam
  3. LF; sila pergi dengan isteri dulu. kasi mood romantik makan cinnabon hehe

    BalasPadam
  4. dulu masa aku dekat putrajaya, setiap minggu aku makan sebab dekat alamanda tu ada Cinnabon nih dekat tingkat atas nak ke Starbucks, la ni tak taulah ada lagi ke tak.

    BalasPadam
  5. sure manis kan ??? aku pasan kedai cinnabon tp tak termasuk masuk...sbb biasa je kot..tgk cam tempting lak

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.