Ahad, 5 Februari 2017

Bawak Aqlan Pergi Airport

ni bukan kali pertama, tapi pertama kali dibawa ketika dia sudah dapat berjalan dengan lancar. melihat dan terkagum dengan suasana airport tu sendiri. mukanya sangat curios, dan dia ingin mencuba banyak benda.

nak jumpa mak kat BBB, tapi mak dah ikut family kak Pa untuk hantar suaminya ke Mekah, jadi kami pun ke airport juga, selain jumpa mak, dapat juga bagi Aqlan pengalaman tengok airplane.



ni gambar dari group family
ok aku tak ambik banyak gambar sebab aku kepanasan. ya airport sangat panas hari ni..haha. berpeluh2 dalam tu. aku tak tahu orang lain. so mood aku memang ke laut...nak berenang dengan ikan.

selepas hantar abang musa, kami ke BBB cari kain. 3 kedai pergi, satu helai pun aku tak jumpa untuk buat telekung mertua. sudahnya aku nak kena bagitahu dia kena beli kain kat Kwong Fatt tu walaupun mahal..sebab kat sana je ada warna pilihannya, apa boleh buat...

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.