Jumaat, 3 Februari 2017

Siapalah Yang Bagi....

Last Friday dapat nota dari Pejabat Pos untuk ambil parcel di Puchong. Katanya masa mereka hantar, penghuni tiada. Confuse aku rasa masa tu aku ada je elok duduk tengok TV. Kenapalah tak tekan loceng ya.

So sebab aku balik Ipoh 6 hari, maka hari ni otw balik ke rumah naklah ambil barang tu.. sekali nota tu tak dijumpai. Aku yakin letak dalam poket pintu kereta. Puas mencari seluruh kereta... tak jumpa. Laki suruh naik tanya boleh tak ambil tanpa nota.

Aku pun naik dan cerita masalah aku. Mereka tanya nombor penghantaran. Malangnya aku takde sebab aku tak tahu siapa hantar. Dan aku pulak tak ambil gambar nota tu macam selalu aku buat. Sudahnya aku balik jelah dan masih tertanya2 siapa yang hantar barang ni?


Kata staff lagi, kalau tak diambil barang tu mereka akan hantar balik kepada pengirim.. dan adakah lepas tu pengirim nak hantar kepada aku balik..aku pun tak tahu. Apapun ia sangat misteri sebab aku memang tak tahu siapa bagi barang.. memang aku suka minta barang free untuk testing tapi rasanya takde kot sampai nak guna khidmat poslaju...

10 ulasan:

  1. maila sini kat masai pejabat pos ade batu KM0 jugak., hehe2

    BalasPadam
  2. Xde nota Xdapat parcel.
    Susah juga tu sebab Xtau sapa yang antar.

    BalasPadam
  3. Jangan riso nanti send semula #sedapKanHati hihi
    tah2 Donald Trump kasik hadiah..haha tah apa kena mengena tahhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hadiah dari donald selalu ialah You are fired! tapi aku buka staff dia, hahaha layanla ko punya merepek.

      Padam
  4. in shaa Allah..adalah rezeki tu nnti..mmg misteri sungguh.. cuba igt kat sape ada bg add sblm ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru jumpa nota tu balik hari ni...wawawawa..esok baru dapat call pejabat pos.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.