In Makan Luar

Makan Di Kenny Rogers Hasil Pembelian Syampu L'Oréal

Syampu ni dibeli masa ke AEON Klebang lagi. Lepas tu belek2 ada contest kecil kat label. Aku pun ikutlah arahan. Ada kod khas hantar Whatsapp ke pihak L'Oréal kemudian tunggu jawapan. Buat apa diminta iaitu hantarkan salinan resit pembelian sebagai bukti pembelian..kemudian pilih hadiah2nya..

1. Baucer KFC RM5
2. Makan di Kenny Rogers meal berjumlah RM43.80 tapi bayar RM30 je.
3. Top up Digi
4. Baucar Zalora RM20 tapi pembelian mesti melebihi RM110.

Kan ke menarik tu..so kami pilih KR la...senang..

Jadi dah dapat kod khas kami pun pergi makan di KR berdekatan iaitu di Wisma Standard Chartered. Takde orang pun kat situ...kami bertiga jelahhh..

Syampu ni beli untuk laki. Asyik gatal2 kepala je katanya. Aku tetap pakai Marini.



Untuk budak Aqlan takdelah kupon

Yang inilah ada diskaun untuk 2 set dewasa


Alhamdulillah.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...