In

I Am So Lazy To...?

Kinda things. La ni macam ikut mood pulak. Bukan ikut aturan yang dah otak fikirkan. Patut ada buat tu ini tapi malas ya amat kali ni....

Pagi masak nasi lemak.


Pastu settlekan potong2 kertas.


Baju aqlan dah separuh jalan nak kena tetas balikkkk tu jadi malas.. sebabnya tang lengan tu tak cun... tak suka tengok. Nak tetas memang malas sangat2. Tapi kalau teruskan jahit nanti lagi menyampah tengok. Kena siapkan jugak sebab nak tengok anak beranak pakai sedondon.

Hujung minggu ni opah Aqlan sampai..haha telekung belum siap tang dagu...tunggu kain nak jahit renda bagai...

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...