Friday, February 24, 2017

Adik ipar belanja makan ikan patin Go'Bang Temerloh hari ni. Katanya masa bayar kat cashier, cashier tanya pernah ke makan di cawangan KL? Sudahnya tentu tidak..!! Cashier cakap takyah makan kat sana, ramai kata tak sedap. Entahla aku tak pernah makan cawangan KL. Memang ada je, tahu je tapi takde hati nak pergi.

Eh memang tak ambil gambar. Semua nak makan je...


Ini oggy. Dia memang suka duduk dalam kotak. Dia virgin. Hahahaha.

Dilarang menciplak entry blog ini tidak kira apa tujuannya. Korang tulis komen, korang tanggung kata2 korang tu..haha..Mesej spam akan dipadam.

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.