Monday, February 20, 2017

Previous Post
Next Post

About Author

6 comments:

  1. boleh terai ni tuk si montek I.. diorang tu pnya penggila kat play dough... youtube i abis quota diorang dok tgk mat salleh2 tu main playdough jaaa.... kalau playdough tu buat icecream, ek eh kemain diorang btul2 selera nampak icecream tu..hahha..imaginasi kemain!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harusla ada imaginasi kalau tak kita semua masih duduk atas pokok. Hahaha.

      Delete
  2. Terbaik. Kalau kakak ada anak kecik memang boleh ikut cara itu
    Anak semua dah remaja. Tunggulah kelak kalau dpt cucu hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saja simpan ni boleh guna tepung yang dah expired. Hehe.

      Delete
  3. Replies
    1. Betul. Tengok harga kat kedai fikir berpuluh kali.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.