Friday, August 25, 2017

Restoran Chili's Crab, Bandar Kinrara 5


Ok kali ni dah dapat nama kedai yang kami pergi itu hari. Kedai ni ada menu RM8.90 termasuk segelas air tertentu. Jadi kali ni aku pilih yang tu je. Sebab tak makan berhidang. Aku order asam pedas ikan kembung. Sedapnyala...laki aku pulak asyik cedok kuah. Hahahaha.


Bihun Singapore 

Terung goreng ni kena cuba. Sedap okay.

Kedai ni memang ada jual ketam. Tapi aku malas nak makan ketam nak kena kopek2 kulit tu. Aku prefer ketam kulit lembut je. Haha.

6 comments:

  1. klu masak asam peda suka letak bendi bayak2.. sedap mkan bendi dengan kuah2 asan pedas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni typo banyak mesti sebab jejari dah gemuk kan..πŸ˜†πŸ˜†

      Delete
  2. Kena cari kedai jual menu softcrab baru la best makan ketam .. kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa paling sedap softshell crab setakat ni di Homst TTDI.

      Delete
  3. kan leceh mkn ketam..sy mls nk kopek2....heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu2 masa muda remaja suka juga makan..lama2 tak kuasalah nak kopek2 kulit dia tu..

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.