Sabtu, 27 November 2010

11 ulasan:

  1. wah,cantiknya pelamin itu.pengantin pun berseri-seri

    BalasPadam
  2. salam kenal dari akak
    cumeinya pengantin .. bam2 .. suke lak tgk heheh

    BalasPadam
  3. cantikkknyer mimyyy!!! uhuk.. uhukk.. sedih tak dpt joint korang hari nie... takpe ... apa pun wish her congratss!! happy alwayss mimy!! muahhss!!

    BalasPadam
  4. win; pelamin memang cantik sangat..simple je..

    kak ieda; salam kenal..heh heh..pengantin paling chomel.

    neena; takpe beb...11 dec umah megat kat trg pulak..hehe..tapi aku ada wedding lain pulak dat day..

    BalasPadam
  5. cantinya mimy..semuanya cantik..tgk cndid pun dah tau mimi berseri..kalu dr official photog mesti cun...xdpt dtg jugak..kalu x mesti boleh jmpe perantin n eri chan..

    BalasPadam
  6. aku nmpk ko masa mkn... skali pas mkn da x nmpk dah...

    BalasPadam
  7. hanim; i tertunggu2 jugak..balik jam 3ptg, dewan tutup jam 4 ptg.

    iena; la kenapa tak panggil aku? aku sakan bergambar kat luar lepas tu..hehe..gile panas terus demam.

    BalasPadam
  8. cantek sgt MIMI...sedeynyer tak dapat datang huhu

    BalasPadam
  9. mimy memang sangat gojes....cun gila meletop...

    BalasPadam
  10. i love uollsssssssssss......tengkiu bebanyak..nanti aku banjer korang makan

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.