Sabtu, 6 November 2010

Mengeteh Konon!

last 30 oct, za ada ajak mengeteh kat bora ombak. aku yg kesunyian gitew kat rumah pergila menjoinkan diri..kelass kan nak minum teh tapi kat bora ombak.

sekali dah sampai..mak aiii panjangnye meja diorg susun..ramaila pulak tu..titiber terus malu...la.....rupa2nya ada majlis farewell utk staff CST Production

aku ni pun mintak air coklat banana shake je sebab aku lunch dah petang sgt td so masih kenyang...kurasakan air tu mcm minum pisang lenyek nak buat cekodok tu..haha mabeles.tp takde gambar..kenapa?

sebab aku malu la nak amik gambar..hahahahah.. giler kentang malu... poodah.. tunggu mizzneena ni wat blog jek nanti br ada pic..ngehehehehe..harus muka amik sendiri guna SE aku mcm biasalah..kamera godang takde..huhu

 rudy, awien,aku, neena & za
 neena tetap dgn trademark dia
 Lee, Za & anak2 darwisy & airisy-tq both of u pelawa i lepak sesama..

pastu diorg ada sesi bergambar dan berkaraoke..pastu bila dah bye2 semua pekerja CST tinggalla kitorg..titibe aku nak mkn lagi  haha..jom2 pergi warung kat belakang petronas
kerang bakar..aku makan kerang rebus..best
 


neena dgn air kelapa pencen dia..hehehe

ok gambar kredit to Za guna i-phone4..aku takde..ko hade?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.