Sabtu, 6 November 2010

Musim Kawen-kawen

pernah masa kecik2 dulu main kawen2 tak? mesti pernah kan...

aku kat blok sg koyan tu adalah beberapa kerat budak lebih kurang sebaya suke beno main kawen2 ni..plak2 yg jadi pengantin lelaki tu bapak hensem~hensem sgtla masa zaman hingusan dulu2 tu..

tapi aku jrg jadi pengantin..rasanya tak pernah. walaupun pergi sekolah dah pakai tudung masa tu..tp bila main semua cabut kan...aku selalu jadi ayah je..siot betul..aku macam budak laki ke masa kecik? aku tgk kakak aku lagi tomboy..pergi sekolah tadika pun uniform jantan..aku ni walaupun suara ala2 ratu rock Ella, tapi aku manja dan cengeng..macam mana aku jadi ayah ni??

dah..tinggalkan bab2 main kawen2 masa kecik dedulu..la ni 3 sekawan masa kecik ni duduk rumah sederet..3-3 tak kawen2..hahah..elok memasing umo 33..bagus sgt kan..aku pun dah lama tak jumpa diorg..yelah memasing nak jadi org kolumpo..

bulan 11-12 ni bykla yg kawen kan..musim mengawan katakan..thn dpn lebih kurg bulan yg sama or awal sikit musim kawan2 aku beranak pulak tah tah..hahaha

so thn ni kawan yg kawen:-

  1. lyn-sham (10May-dah pregnant kau..gila maju jaya membuat anak)
  2. fairus-nadiah (12 June)
  3. sally-syam (tadi je baru aku pergi..)
  4. mimy-megat (ni BFF wajibla pergi 27hb Nov)
  5. ann-faizal (BFF gak 25 Dec)

aku pulak bila?....nganganga..menganga...hahahaha


nak kawen nanti nak bagi gift dlm bekas mcm ni boleh? kalau kawen kat hilton pengsan kang....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.