Sabtu, 6 November 2010

Membelai Diri

kesempatan cuti panjang 3 hari ni, aku, mimy & ann pergi membelaikan diri kami memasing kat D'Belai Spa di Sri Gombak. diorg berdua ni nak kawen, harusla mencantikkan diri sebelum diperkosa diperiksa suami masing2. kulit harus gebu, muka harus berseri..barulah layak jadi raja sehari..

aku lak takde motip tapi aku tetap nak ikut..aku amik lulur kopi+coklat. untuk hilangkan selulit dan anti-oksida. bau kopi satu badan..kena urut raba badan aku weh..

tukang urut aku hari tu adik kepada pemilik spa ni...tp bagi aku dia tak berapa pandai sangatla sebab aku nye angin kus-kus tak keluar...kalau aku scrub bdn aku cepat je kuar angin...taktaula memasing punya kelebihan kan...aku kadang dok urut2 diri sendiri pun leh kuar angin..haha..byk angin tulah kuat mengeteh lagi..








aku diservis cepat je..kawan2 aku ni buat facial..mimi siap facial dgn sauna..adoyai lama tgu..last2 jam 530ptg gak br balik.. murah je aku bayar RM50 utk full body lulur. kalau half body RM35. anyway aku suka bau kopi kat badan aku..hahaha...

3 ulasan:

  1. xpernah pg spa...teringin tp malulah eri chan..mesti dia belek semua bdn kita kan?bau kopi?mesti bdn freshkan..

    BalasPadam
  2. dia belek semua!! only parts yg mmg dicover!!haha..malu tau..buat2 baca majalah..buat2 taktahu..kekekeke

    BalasPadam
  3. nok mana muka aku bertepek topeng like hantu tu...sila email nok nk tgk muka sendiri..hehe

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.