Selasa, 11 Oktober 2011

Aktiviti2 Sebelum Selsema Melanda

ya..memang banyak aktiviti aku lakukan..adakah penat menyebabkan selsema? atau udara? atau cuaca. apa2 pun aku bersyukur sebab masih bernafas sehingga hari ni..tak guna lubang hidung..guna mulut la....sesak dada? malam2 terjaga dari tidur? barulah betul manusia...sihat-sakit-sihat..kalau tak, tak tahu bersyukur kalau asyik sihat je seumur hidup.

ok..mulakan dengan hari menikmati kari ikan di Restoran Seri TTDI, Shah Alam.

makanan baru diletakkan jam 12:30 tengahari

inilah namanya makan ikan! ada faham....sampai penghantar makanan kat situ berhenti borak dengan aku sebab dia kata 1st time tengok orang makan ikan dengan betul. ia dengan sepenuhnya isi ikan dihabiskan

tentulah yang makan paling banyak ikan zcat. hehe aku memang suka ikan. senang cakap kami suka ikan..siapa tahu restoran mana jual sup ikan merah yang sedap?

lepas tu?

sessi karok dengan kawan2 zcat and their wives. memenuhi permintaan Yong yang mahu...tak pernah minta apa2 sejak mengandung buat 1st time..so setakat karok, Rizal boleh layan..ajak kawan2 sekali baru meriah...eheheheh

Yong & Rizal

Shahrin & Feena

Hani & Amin

aku dengan zcat? takyah tengokla...macam tu jugak rupanya..hehehe

selepas karok?..............

al-Mukha di TTDI dekat area Uncle K Kopitiam


aku la ni suka minum teh dalam pot ni. tapi dia tak boleh kalahkan teh buatan Saba' Restoran


Shahrin


aku makan kentang je...

sape punya ek? akekeke dah lupa...Hani kots.

selepas tu aku pun balik ke Kajang..penat memang amat2la sangat.

3 ulasan:

  1. seronok kalau karok reramai camni tp make sure org tu kite kenal.kalau tak...keras jugak mulut nk nyanyi :)

    BalasPadam
  2. ko karok ke...heheheheh macam tak je...kenal la ko tu...ke karok lak time ni...

    BalasPadam
  3. aku kan ratu tak kira dengan sape2 pun aku tak nyanyi guna mikrofon. aku jadi penyanyi sumbang suara je...ahahaahahah

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.