In

Tapai Pulut

aku suka tapai pulut. last time aku ingat tapai paling best dimakan semasa pergi warming house rumah Amin & Hani. perghhh memang terbaik...

tapi zcat tak suka tapai langsung. dia tengok je aku makan, lepas tu dia cuba makan dan ingat kenapa dia tak suka tapai. dan ya sebab2 dia tak makan tapai sebab dia tak suka. hahahaha..

tapi dia kadang2 suka mengusik aku dengan menghantar mms.....





itulah perangai orang yang.............isi sendiri tempat kosong.

Related Articles

7 comments:

  1. tapai tak bleh makan banyak2 kan.. exp kalo early pregnancy.. org kata tapai ni panas...

    ReplyDelete
  2. Ala... tak sempatlah kakcik nak tempah tapai untuk gathering nanti. :(

    ReplyDelete
  3. rindu nak makan tapai tp apakan daya...conditiont ak mengizinkan..tunggu le lepas bersalin ku pulun

    ReplyDelete
  4. tapai ni sodap.......arwah mama rajin buat..tp laaa xdak dhla nak merasa..huhuh

    ReplyDelete
  5. ske tapai ubi dr tapai pulut.kalau mkn satu nak lg dan lg dan lg...

    ReplyDelete
  6. Simpan petisejuk dulu sebelum makan. Atau dimakan bersama eskrim! ohhh nikmatttt!!!

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...