Monday, October 24, 2011

Naili's Tapai Aiskrim

hahahahaha..

nasib orang peminat tapai. walaupun zcat tak suka tapai, dia tetap baik hati belanja aku makan tapai..malam2 buta pun sanggup redah cari tapai. eh takdelah sampai macam tu..dah ada dalam menu.. harusla aku order.

ni juga sebab dia rasa "bersalah" sebab asyik mms gambar tapai kat aku. akekekekeke..

silalah melihat gambar tapai!.. i know you read my blog!

delicious!

dah 1 gas, tambah lagi 1 gas beraiskrim jugak.
selamat makan tengahari yer..
Previous Post
Next Post

About Author

6 comments:

  1. nak tryla nnti mkn tapai pulut.slalu sik makan tapai ubi je...cam sedap la pulak tgk...

    ReplyDelete
  2. errkkk...no komen sbb tak leh makan..huwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. ratu; tapai pulut je i makan. tapai ubi dah cuba tak boleh masukla...

    ReplyDelete
  4. mimy; penantian satu penyiksaan...erk...tapai besttttt

    ReplyDelete
  5. Weyyyyy kejam!

    Sampai hati!

    Lebih zalim menayang tapi tak ajakkkk...!

    ReplyDelete
  6. kak azie, akak dah banyak makan kat rumah kakcik...ooooo

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.