Rabu, 13 April 2016

Connector Rosak Tukar Baru

Jadi S4 dah selamat dibedah semalam juga selepas Zcat balik dari kursus. Maklumla isteri dah buat muka nak beli handphone baru. Hahahaha.

Aku pakai S4 ni dah nak masuk 3 tahun bulan 5 tahun ni. So Zcat cakap lama la tu. Scratch kat skrin langsung tiada. Tapi kat bottom memangla kalau dah berapa kali jatuh. Sejak anak ada lagila asyik jatuh. Tu lagi satu Aqlan suka rentap hp dari charger itu sebab connector rosak. Which is common la.

Laki aku asyik main2 pasal pembaikian S4 ni. Semua cerita tak masuk akal. Last sekali baru dia cakap tukar connector original la. Ada je yang tiruan dan murah tapi buat apa kan. Ya aku tak tanya harga dia berapa. Sebab laki aku akan minta bayaran berganda2 dari harga asal. Dia memang macam tu. Kuat mengusik jadi aku kena sapu dada macam orang2 tua bila dengar berita tergempar.

Bahagia betul type dari smartphone not Ipad.

Muka lepas minum susu Karihome..all the time hits dalam blog tak seberapa ni. Hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.